King Crimson predstavljajo redek zvočni posnetek združevanja skladb “Matte Kudasai” in “Cadence And Cascade”

Koh Hasebe/Shinko Music/Getty Images (1981)
0 85

King Crimson so na svoj You Tube kanal naložili zanimiv miks kombiniranja dveh skladb (t. i. ‘mash-up’), ki izhajata iz preigravanja v studiu leta 1981 in izbora takrat posnetega materiala imenovanega “Stormy Mundy Selection (Occasional Series – Acts of Random Archive Rummaging)”. Gre za kombiniranje oziroma združitv skladb Matte Kudasai ter Cadance And Cascade v eni kompoziciji imenovani Cadende Kudasai. Zvočni posnetek lahko preverite spodaj.

Skupina razgalja ozadje nastanka te verzije v zanjo značilnem sočnem, a delikatno eksplicitnem tonu:

“O času pojava prvih uradnih King Crimson posnetkih kombiniranja skladb oziroma miksih je mogoče na široko razglabljati, saj so šli King Crimson skozi serijo inkarnacij, ki so sledila druga drugi. Z gotovostjo pa lahko trdimo, da je prva med arhiviranimi verziji miksanja dveh pesmi ‘v eno’ tista, v kateri je refren skladbe The Court Of The Court Of The Crimson nenadoma zataval v razcvet kaosa in turbulence zaključnih delov kompozicije The Devil’s Triangle iz albuma ‘The Wake Of Poseidon’ – (1970, RockLine recenzija).”

“Enega takšnih primerov ločenega proto-vzorčenja, ki je postal tudi uradno dokumentiran, je mogoče najti na zaboju iz leta 1991 imenovanem ‘Frame By Frame’. Na eni takšnih verzij (miksov dveh skladb) je Adrian Belew vokalno nadomestil linije skladbe Cadence And Cascade iz leta 1970, medtem, ko je Tony Levin kombinirano prilagodil bas linije, ki originalno pripadajo skladbi Bolero iz albuma ‘Lizard’ – (1970, RockLine recenzija).”

“(Spodnji) miks združevanja dveh skladb, ki pripada alkemiji Alexa Mundyja, zastopa saksofon Mela Collinsa in vokal Gordona Haskella iz leta 1970 ter skladbe Cadence And Cascade in časov snemanja albuma ‘In The Wake of Poseidon’, ki je združen z dobrih deset let kasnejšo verzijo skladbe Matte Kudasai iz leta 1981, ki jo je posnela postava Belew, Levin, Bruford in Fripp. Rezultat tega eksperimenta je serija srečnih naključij, ki so se primerila v pričujočem miksu in ki v marsičem podaja uvid in odgovor na vprašanje kako bi zveneli King Crimson v kolikor bi v osemdesetih povabili v studio gostujočega saksofonista.”

“(Spodnji) video je urejen izvleček preigravanja, ki pripadajo izboru “Stormy Mundy Selection” iz leta 1981, ko so se King Crimson nahajali v londonskem studiu na lokaciji Basing Street in ga lahko preverite tudi na dgmlive.com.”

#kingcrimson #RobertFripp


Pošlji komentar

Your email address will not be published.

Ta stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Sprejmi Preberi več

Zasebnost&piškotki