Michael Schenker Fest: Revelation

0 362

“Michael Schenker križan na svoji “Flyin’ V” električni kitari! Dobesedno. Simbolično “zlitje” Ikonskega kitarista z njegovo kitaro, doživlja tudi z novim Michael Schenker Fest albumom, še naprej artistični razcvet in renesanso”

Založba: Nuclear Blast Records
Datum izida: 20.09.2019
Producenta: Michael Schenker & Michael Voss Schön
Dolžina albuma: 53.41 min
Zvrst: Hard Rock
Ocena: 9.0 / 10


Michael Schenker velja za ikonskega kitarista, ki obenem drži v rokah žezlo kitarske figure zgodovinske vrednosti  hard rock pionirstva. S svojo dolgoživo prisotnostjo na glasbeni sceni, edinstvenim slogom in pristopom ter izrazno širino glasbene percepcije, je prispeval bistvene elemente h utrjevanju in razvoju hard rocka in heavy metala. Zlasti križanja blues retorike z neoklasicizmom, podobno kot to velja za Richie Blackmorea ter gradnji dialoga te retorike znotraj poslanstva imenovanega rock ‘n’roll.  Legendarni glasbenik doživlja pravo renesanso na zrela leta. To je najprej potrdil album »Resurrection«, ki je izšel pred dvema letoma pod oznako Michael Schenker Fest. Za svoj novo najdeni »fest«, je Schenker zbral pod okrilje vokaliste, ki so prepevali na njegovih bistvenih MSG albumih (McAluley, Barden, Bonnet) oziroma njegovem »templju rocka« (Doogie White) . Vse štiri poglavitne pevce torej! Poleg je povabil k sodelovanju znova ikonskega basista Chrisa Glena (MSG). Tu je Steve Mann, odlični kitarist in klaviaturist, ki je sodeloval v obdobju albumov McAuley Schenker Group in sicer vodi skupaj z bivšim Iron Maidnovcem Dennisom Strattonom legendarne Lionheart. S Schenkerjem pa bi gotovo sodeloval tudi na “Revelation” bobnar Ted McKenna, v kolikor ga ne bi potrepljala po rami nedavno tega vsem znana šklepetava starka s koso. Na njegovo mesto je za »Revelation« tako vskočil na bobne Nemec Bodo Schopf, ki je, tako kot Mann, sodeloval s Schenkerjem v obdobju McAuley Schenker Group. Tako obnovljena četa prekaljenih mačkov je dejansko v novih časih najbolj pristna refleksija vsega kar je Schenker počel z MSG (v različnih erah delovanja).

Že »Resurrection« je dokazal, da je Schenker po dolgem času znova našel pravi »momentum«, s katerim jezdi na krilih novo najdenega orjaškega navdiha, kar mu zagotavlja kreiranje zares dopadljivih in pečatnih kompozicij pravoverne šole hard rocka. Natanko to potrjuje tudi »Revelation«. Album odlično grabi. Od začetka do konca. Neverjetno, saj je časovni razkorak med obema albumoma zelo majhen. Schenker je našel znova samega sebe v tovarišiji starih MSG pajdašev. Srečanje starih znancev na katerega je bilo treba zelo dolgo čakati.

Michael je znova razdelil vloge med glavne vokaliste pazljivo in pretanjeno. Denimo, kjer se pojavi Bonnet, dobi skladba avtomatično mračen naboj. Ne čudi, da se je tako perfektno ujela na albumih zasedbe Impelitterri. Takšna je npr. skladba The Beast In The Shadow, ki je vrhunski hard rockerski razbijač, naphan s črnino, hkrati izrednim izplenom muzikaličnosti.  Oznaka »Fest« dobiva v vsem svoj kredibilni pomen zlasti v točkah, kjer si vodilni vokali izmenjujejo verze med seboj, kot so otvoritvena Rock Steady, z veličastno atmosfero, ki uvodoma nagovarja poslušalca in tlakuje pisto v avanturo samega temeljenja hard rocka, kot žanra. Malo kasneje oriše v kombinaciji vseh štirih vokalov skladba Sleeping With The Light On enega najbolj grabežljivih refrenskih napevov albuma »Revelation«. Under A Blood Red Sky z Bardnom na glavnem vokalu, nosi enega najbolj lucidnih in iskrivih rifov novega albuma, ki so prišli nedavna na um genialnemu Schenkerju. Kompozicije, ki bi dosegla takšno popolnost komponiranja, kot je Warrior s predhodnega albuma, sicer ne moremo razglasiti, a so kompozicije kakovostno neverjetno uravnotežene med seboj! Glavni vokali dostavljajo izredno kontrastno širino med točke in s tem bistveno prispevajo k dinamičnemu valovanju vzdušij in prevratov atmosfere na albumu. Torej prispevajo tisto bistveno piko na »i« siceršnji izredni nalezljivosti kitarske igre senzibilnega čarovnika Schenkerja, ki mu naboja in duhovitosti niti za hip ne primanjkuje. Behind the Smiles (z novim odličnim refrenskim napevom v katerem briljira Doogie White) se odpre do obisti Nemško! Dejansko je uvod skrajno »nemško« dražljiv in bi lahko predstavljal obenem klasičen pivski refren v Augustiner pivnici ali pa idejo za motiv kakšne od Beethovnovih simfonij. To je tista lucidnost prekaljenega lisjaka s katero tako prijetno in zabavno draži in preseneča nenehno tudi na albumu »Revelation« in zaradi katerega je postal skozi leta tako močno cenjen in spoštovan.

Da ne izpadem predolg. Dejansko je »Revelation« natanko tisto, kar smo si potihoma dolgo časa od Michaela Schenkerja želeli in za kar smo vedeli, da je sposoben ustvariti, pa mu lep čas sicer ni uspevalo s sicer solidnimi, a večkrat prej povprečnimi izdelki zadnje ere MSG albumov ali potem skozi ero  Michael Schenker’s Temple Of Rock.

Presenetljivo je to, da so vse nove skladbe znova izredno komponistično dovršene, nosijo veliko stopnjo detajliranja in neverjetno dinamično pretočnost oziroma teatralno grabežljiv izplen v  navezavi med kitico, predrefrenom in refrenom. Stopnjevanje drama teatra je jasno definirano, krešendo dosega v pečatnih refrenskih napevih, ki prevzemajo v poslušanju takoj. K temu dodaš seveda še briljantno navdahnjenost igranja kitare, z vsemi prepomembnimi začimbami, ki jih s svojo pronicljivostjo in edinstvenim talentom vselej prinaša Michael, in tako lahko debato o novem albumu naposled zaključimo. Še ena cvetka. We Are the Voice odpoje Ronnie Romero (Rainbow, CoreLeoni) in predstavlja eno najbolj našpičenih zadušnic hardrockovskega pravoverstva na »Revelation«.

Album, ki prevzame in ki pelje. Album kot ga ustvari lahko le ikonski Michael Schenker in album, ki je ustvarjen s takšnim nadihom in nabojem, o katerem lahko Michaelovi »preljubi prijatelji« (in ta komentar bi bil Michaelu najbolj všeč«)  Scorpions, danes samo sanjajo.

Kako zvenijo Michael Schenker Fest v živo beleži Rocklineova recenzija prvega dne Bang Your Head festivala, z dne 12.07.2019, kjer je Schenker s svojo tovarišijo nastopil v vlogi enega glavnih nosilca prvega dne festivala.

avtor: Aleš Podbrežnik

Seznam skladb:
1. Rock Steady
2. Under A Blood Red Sky
3. Silent Again 
4. Sleeping With the Light On
5. The Beast in the Shadows
6. Behind the Smile
7. Crazy Daze
8. Lead You Astray
9. We Are the Voice
10. Headed For the Sun
11. Old Man
12. Still in the Fight
13. Ascension (instrumental)

Glasbeniki:
Graham Bonnet – vokal na skladbah št. 1., 4., 5., 11. in 12.
Gary Barden – vokal na skladbah 1., 4., 7. 10. in 11.
Robin McAuley – vokal na skladbah št. 1., 3., 4., 8. in 11.
Doogie White – vokal na skladbah št. 1., 2., 4., 6. in 11.
Ronnie Romero – vokal na skladbi št. 9
Michael Schenker – kitara, spremljevalni vokal
Steve Mann – klaviature, kitara
Chris Glen – bas kitara
Bodo Schopf – bobni


Michael Schenker Fest – Rock Steady (uradni video)
Michael Schenker Fest – Sleeping With the Lights On (uradni video)

Pošlji komentar

Your email address will not be published.

Ta stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Sprejmi Preberi več

Zasebnost&piškotki